Start
3C w Wiśle Dodaj do Facebook`a PDF Drukuj Email
sobota, 23 czerwca 2012 09:26
3C w Wiśle

Zapraszamy do przeglądania galerii zdjęć z wyjazdu klasy 3C do Wisły. To ostatni dłuższy wyjazd naszej klasy informatycznej, prowadzonej przez pana Zawiślaka, tym razem do pobliskiej stolicy Podbeskidzia.

Galeria z wydarzenia znajduje się TUTAJ.

Program "Miejska Dżungla" Dodaj do Facebook`a PDF Drukuj Email
wtorek, 19 czerwca 2012 22:05
Program "Miejska Dżungla"

19 czerwca br. w Ośrodku Sportowym „Szopienice” przy ul. 11 Listopada odbyło się uroczyste podsumowanie IV edycji Programu "Miejska Dżungla", który zakłada przybliżenie osobom zdrowym świata osób niepełnosprawnych. Wręczenie podziękowań, nagród, dyplomów odbyło się w obecności Pani Krystyny Siejny- wiceprezydenta Miasta Katowice oraz Pana Marka Plury -Posła na Sejm. W trakcie imprezy odbył się II Katowicki Turniej Rugby na Wózkach, a także pokaz psów asystujących Centrum Kynologicznego  "Prestor"

Program „Miejska Dżungla realizowany był w naszej szkole przy współpracy z Centrum Aktywności Lokalnej w Szopienicach. W ramach programu odbyły się spotkania uczniów z osobami niepełnosprawnymi. Było niezwykle ciekawe spotkanie z Panią Magdą Kulus i Igorem -jej psem przewodnikiem. Pan Bogdan Gosłowski pokazywał jak w codziennym życiu radzą sobie osoby niedowidzące, a Pani Joanna Soworka, sama poruszająca się na wózku inwalidzkim, opowiadała o barierach architektonicznych. Podczas środowiskowego festynu „Olimpiada w Szopienicach” został przygotowany (na szkolnej jadalni) tunel ciemności, w którym dzieci, młodzież, dorośli mogli doświadczyć świata ludzi niewidzących. Odbył się również pokaz gry w rugby osób na wózkach inwalidzkich.

Uczniowie brali udział w ogłoszonym w ramach programu  konkursie plastycznym  "Czy niepełnosprawni to kosmici?". Aneta Pacuła z klasy I c wywalczyła III miejsce w tym konkursie-serdecznie gratulujemy.

Fotogaleria znajduje się TUTAJ. Zapraszamy!

Beata Laska

WYCIECZKA DO WISŁY Dodaj do Facebook`a PDF Drukuj Email
wtorek, 19 czerwca 2012 21:51
WYCIECZKA DO WISŁY

Dnia 14 VI 2012r. Uczniowie z klas Ib, Ic, Id oraz Ie pod opieką pań Moniki Mateji, Lucyny Kielar i Ewy Gaidy wybrali się na wycieczkę do Wisły. Zwiedzaliśmy Muzeum Adama Małysza, w którym były jego nagrody, narty i ubrania. Później pojechaliśmy do Muzeum Narciarstwa oraz na Skocznię Narciarską, przy której zrobiliśmy sobie grupowe zdjęcie. Po obejrzeniu skoczni panie zabrały nas do Muzeum Spadochroniarstwa, w którym dowiedzieliśmy się jak byli ubrani żołnierze i spadochroniarze w czasie wojen. Ostatnim muzeum, które zwiedziliśmy było Muzeum Beskidzkie. Opowiadano nam tam o rzeczach związanych z wykuwaniem podków. Następnie poszliśmy zobaczyć figurę Adama Małysza zrobioną z BIAŁEJ CZEKOLADY ;). Pod koniec wycieczki odbył się spacer po Wiśle, w trakcie którego kupiliśmy pamiątki i coś do zjedzenia. Wycieczka bardzo nam się podobała, mimo że padał deszcz i nie chodziliśmy po górach.

Dziękujemy pani Gaidzie, pani Kielar oraz pani Mateji za zorganizowanie tej wycieczki.

Fotogaleria znajduje się TUTAJ.

Wiktoria Mol, Ic

Zdjęcia z komersu Dodaj do Facebook`a PDF Drukuj Email
poniedziałek, 18 czerwca 2012 08:27
Zdjęcia z komersu

Zapraszamy do przeglądania galerii zdjęć z piątkowego komersu klas trzecich.

Galeria znajduje się TUTAJ.

Zdjęcia z dyskoteki szkolnej Dodaj do Facebook`a PDF Drukuj Email
poniedziałek, 18 czerwca 2012 08:27
Zdjęcia z dyskoteki szkolnej

Zapraszamy do przeglądania galerii zdjęć z ostatniej w tym roku dyskoteki szkolnej.

Galeria znajduje się TUTAJ.

Nabór do klas sportowych Dodaj do Facebook`a PDF Drukuj Email

18 – 28 pkt

«pierwszapoprzednia111112113114115116117118119120następnaostatnia»

Strona 113 z 128

Joomla 1.5 themes, hosting company.